Monday, December 10, 2007

jupiter és pluto 1beesések

ez még mult 7 közepén 1 day leforgása alatt happened:
-kiakadt a wcm, majd később kiderült eltört a tartályban az a kis ball, a víz ömlött priccolt és zuhogott..
-amikor a vizet próbáltam feltörölni, a felmosó eltört a kezemben..
-amikor az 5ik szerelőt végre elértem telefonon, a kreditem pont lejárt mielőtt el tudtam volna mondani hol lakom...
-leégett-bulbra folyt-a lámpabúrám, amit a hobbyboltban vásároltam és én magam dekoráltam...
-leszakadt az óraszíjam..
-a munkahelyen felhivott 1 portugál nő hogy circus de soleil jegyet akar vásárolni..of course hogy téves hívás volt..
-este mikor meg akartam szárítani a szőnyeget, amit jól elcsesztem a saját manerám szerinti tisztitással, nos akkor meg a hajszárító fuccsolt be a kezemben...

én ezt mind az erőszakos kis Pluto val magyarázom...ami vészesen közelít most a Jupiter felé..no to mention that Mars is approachig Earth too..

No comments: