Thursday, July 24, 2008

lenny bá és a pogácsa

.." képzelje lenny kravitzzal álmodtam..egy teremben voltunk és vártunk rá, és nem voltunk sokan, egyszer csak jön velem szemben, alacsony rövid hajjal és ránéz az órámra, elkérte a karórámat és én nem akartam odaadni de ti mondtátok hogy adjam oda..odaadtam de tudtam hogy el fogja játszani vmi gamblingen..nagyon féltettem az órám..aztán hazamentem és elfelejtettem hogy nála maradt..és visszamentem elkértem tőle és ő ideadott egy pogácsát..kérdeztem tőle: dehát hol az órám?? mondta hogy nyissam szét...és ahogy szétnyitottam a pogácsát tényleg benne volt az óra.. "

K koleganőm aki prezentált a koncertjén igy szólván:

" A koncert FERGETEGES volt kb 2+egynegyed óra.Úgy 10 m-re a színpadtól küzdotéren totál in the middle pulzáltam végig a performance-t.
Mr Krawitz megacool csávó!A zenekara hihetetlen professzionális.A közönség a "tenyeréből evett".Oh és nagyon jól kommunikált a tömeggel.
Egyszóval jeles.
Nem osztogatott pogit,s nem kérte el senkitől az óráját."

és én még oda sem vagyok lenny kravitzért..

No comments: