Wednesday, September 17, 2008

testkultúra

a test kultiválása is a kultúra része..nem elég az agyat, a lelket, a testet is táplálni kell..sokkal kiegyensúlyozottabbak vagyunk higyjétek el heti 2 edzés kell.. az agy is jobban fog működni..ha gimiben nem hagyom abba a kézit sokkal jobban fogott volna az agyam mostmár tudom..minden mindennel összefügg v.milyen szinten..tegnap este pl azt álmodtam hogy temettek valakit egy focipályán..hosszas gondolkodás után rájöttem hogy a pingponggal kapcsolatos érzelmeimet temettem..megbeszéltem magammal hogy nem fogom alább becsülni magam azért mert mást választottak helyettem a csapatba..ez által nem lettem kevesebb, sőt sokoldalúnak gondolom magam, máris tervezem a jövő nyári Ernesto visit és golfkiruccanást..
valami elmúlik, de mindig helyébe lép egy új dolog..ez a természet rendje..és ez igy jó.
ime 1 kitűnő példa:
KEDVES VILMELME!STOP.

EGYÜTTÉRZÉSEMROL SZERETNÉM ÖNT TÁJÉKOZTATNI.STOP.

NE BÁNKÓDJON,MERT AZ ÉLET RÖVID ÉS ÉRTÉKES.STOP.

ÖNHÖZ KÉPEST A PINGPONG CSAPAT SEHOL SINCS.STOP.AZ INTELLIGENCIASZINTJÜK AZ EMPÁTIASZINTÜKKEL VALAHOL A PACIFIC OCEAN LEGMÉLYÉN A HOMOKBA ÁSVA...

ÖRÖK NAGYRABECSÜLÉSEM.STOP.

KIRMIIDOHIÁNYOSDEGYÖNYÖRU

No comments: