Friday, February 6, 2009

day of a psycologist

komolyan mondom néha többet dolgozom mint egy hivatásos pszichológus..én ezt élvezem, mert jól látok problémákat és empatikus vagyok, sokan bizalmukba fogadnak(remélem nemcsak a hallgatóság miatt hanem mert jófej is vagyok hehe)..3 M. és K.koleganőm este pedig B.is jött hogy beszéljünk, külön külön a nap különböző részében, ellógtam az egész napot de figyelemmel hallgattam all of them és életbölcsességeket dobáltam öhöm..jó érzés hogy megnyugtatom a hozzám közel álló embereket remélve hogy segitek nekik..aztán a kubai kislány szülői értekezletén összeraktam a szülők és a tanárok hozzáállásából lejött következtetéseket az agyamban, ami megint egy mediator szerepbe tett, mivel szöges ellentéte a 2 egymásnak és a legjobban a kislánynak kellene kijönnie az egészből..itt jön az én munkám..
az este utolsó részében is mediatorként funkcináltam apa cukában 2 kis converzációt fantasztikus módon összekapcsolatam azáltal hogy rájöttem hogy T meg T 76 és have the same paraméters 33 és 2 for their new dates...
aztán capoeira edzőm és B is megdicsért hogy fejlődtem.
valahogy ugy érzem spotlightban voltam e napon, shiningolt az aurám és egom jól érezte magát..

No comments: